HTML

Lehet jobb Magyarország?

A szavannák szemetese mindent eltakarít. Legközelebb talán Ön lesz az áldozat...

Friss topikok

Linkblog

Heti vers 2.

2010.09.24. 20:26 pimpalini

Őszi szonettem

 

Mókás és munkás évek erdejének

Útjain megfáradt, minap oly büszke

Lábunk nyomait már időtlen, szürke

Ordasok szimatolják. A reménynek,

Bátorságnak rágva virágát, éltnek

Arany ékszereit lopva, a fürge

Napsugár szárnyait szilánkra törve

Alattomban adván helyt rút felhőknek.

Nyikorgó tagjaink rugói kopnak,

Alvó emlék, múlt freskóján színei

Régi dicsőségnek, lassan fakulnak.

Ujjunk félelemtől fagyos, a nyári

Nappal tündöklő erejét, páratlan

Kegyelem-melegét többé nem érzi.

 

10 komment

Címkék: vers élet ősz

A bejegyzés trackback címe:

https://keselyu.blog.hu/api/trackback/id/tr392321005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2010.09.25. 18:29:14

Ez igen!! Tetszettek!
Képzeld pont a versek előtt egy képsorozatot
(Elena Filatova fotói) néztem végig Csernobil kihalt vidékéről. Ehhez passzoltak a verseid.
"Alvó emlék, múlt freskóján színei
Régi dicsőségnek, lassan fakulnak."

Miért vagy ilyen szomorú? Az ősz teszi? Nyár se volt:)

Horizont 2010.09.25. 18:47:19

Megírtam a kommentem és elszállt. Lehet, hogy ettől most előbújik?:)

Horizont 2010.09.25. 19:02:53

Ez az!!! Ügyes voltam!:DDD

pimpalini 2010.09.25. 20:07:04

@Horizont:

Nem vagyok szomorú, pusztán elmúlt a nyár, no meg az ember maga is lassan elkopik (ez tény sajnos...:)).

Örülök, hogy tetszett.:)

Az első odaát is volt már, csak a folytatást ellazsáltam, de ezzel pótoltam...:)

Horizont 2010.09.25. 21:40:35

@pimpalini: Nem láttam "odaát" :) Nagyon szeretem a verseket és örök lelki ismeretfurdalásom, hogy az évek (évtizedek:D)során elhanyagoltam.Mindig vevő vagyok rá, de csak olyanokra ami megfog, mint ezek:)

pimpalini 2010.09.27. 15:43:14

@Horizont:

Mit jelent az, hogy elhanyagoltad? NEm írtál vagy nem olvastál eleget?:)

Be lehet pótolni, vannak költők, akik pár év alatt fiatalon "kialkották" magukat, mások meg 30-40-es éveikig egy betűt sem írtak, utána meg maradandót alkottak...:)

Horizont 2010.09.27. 18:49:22

@pimpalini: jaj nem írok én csak olvasok vagyis kéne olvasnom:) Mindig vonzódtam az irodalomhoz és mégis vegyésznek mentem az orosz miatt:(
(mert nem tudtam a nyelvet és nem mertem gimibe se menni)

pimpalini 2010.09.27. 20:04:32

@Horizont:

Jól jártál a vegyészettel. Abból meg lehet élni. Irodalomból bajosan. Ráadásul első feladat az életfeltételek biztosítása valami munka által, s mellette - hobbiból - még lehet művelni a humán tudományokat is (történelem, irodalom, stb).

Sőt. Az irodalom valahol független kell legyen, s olyankor nem árt, ha az ember nincs rászorulva valami támogató pénzére, mert a mai világban ilyesminél könnyen irányítottá válhat az a bizonyos tol...:)

Horizont 2010.09.28. 23:42:23

@pimpalini: nem is tudom, 14 évesen eldönteni mi legyek? Csak utólag jön rá az ember mi lett volna ha.... Megélni? Bérből fizetésből vidéken nem diplomásként "csak" vegyésztechnikusként. Hát nem ugrálhatok.Tudom más se:)

pimpalini 2010.09.29. 17:57:13

@Horizont:

Igen, ez a fő probléma. Ki tudja eldönteni? Ki látja előre mi lenne a jó? Ezért nem ártana egy tanácsadó rendszer, amely már adna legalább némi fogodzót a döntéshez.
süti beállítások módosítása