HTML

Lehet jobb Magyarország?

A szavannák szemetese mindent eltakarít. Legközelebb talán Ön lesz az áldozat...

Friss topikok

Linkblog

Foci a legmagasabb szinten

2010.11.03. 11:24 pimpalini

Tegnap este - mint minden jóravaló férfiember, így magam is - a Tottenham-Inter focimeccset néztem. Tulajdonképpen elvárások nélkül ültem a képernyő előtt, de meg kell mondjam, ilyet ritkán láthat az ember. Szenzációs mérkőzés volt lüktető irammal, sok helyzettel, elképesztő futómennyiséggel, varázslatos hangulattal. A londoni nézők már a csapatok gyepre érkezésénél fülsiketítő hangorkánban törtek ki, s gyakorlatilag szinte az egész első félidőben ezzel a "fegyverrel"  hajtották előre övéiket. Megmondom őszintén, nem szeretem, nem szerettem a Tottenhamet. Mert szerintem azok közé a csapatok közé tartozik, akiknek egyszerűen nem lehet szurkolni. Ugyanis képesek olyan mérkőzésekre, mikor egy tökutolsó gárdától kapnak ki hazai pályán 1:0-ra, olyantól, aki addig még gólt sem lőtt, s addig 0:10-es gólkülönbséggel szerénykedett a bajnoki tabella hátsó régiójában. Ráadásul mindezt úgy teszik, hogy évente euro/fontmilliókat "herdálnak el" játékosokra, újabb megkérdőjelezhető tudású és értékű "erősítésekre", aminek aztán a végelszámolásnál szinte sosincs látszatja (menetrendszerű 6-10. helyezések). Ám most engem is elkapott az a bizonyos hév, s azt vettem észre, hogy nekik szurkolok...:) A csapaton látszott: eszükbe sem jutott, hogy ezen az estén nem ők nyerhetnek. Önbizalomból játszottak, görcsölés nélkül. Gyakorlatilag 90 percen keresztül hajtották az ellenfelet, volt, mikor két ember támadta a szélen az "olaszok" jobbhátvédjét. Elmondható, hogy ezen az estén akár egy ördögökből álló csapatot is megvertek volna, nem "csupán" Európa papíron legjobb csapatát. Jó volt látni egy ilyen mérkőzést, jó volt látni, hogy egy bizonyos Gareth Bale nevű játékos a 90. perc környékén úgy futotta le a védőjét labdával (klasszikus megkerülős cselt bemutatva), hogy körülbelül 2 méter hátrányból 3 métert vert rá, majd adott egytökéletes gólpasszt a középen érkező centernek.

Bevallom őszintén, Barcelona szurkoló vagyok, és az erőviszonyok alapján spanyol házidöntőre számítottam. De ezek után a döntőbe a Tottenham csapatát szeretném a gránátvörös-kékek mellé.

Szólj hozzá!

Címkék: vélemény inter tottenham labdarúgás bajnokokligája

A bejegyzés trackback címe:

https://keselyu.blog.hu/api/trackback/id/tr112419251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása